Jumaat, 3 Januari 2014

Produk Harum Malam Khas Untuk Wanita

Produk Harum Malam Khas Untuk Wanita

Tubuh makin wangi, makin disayangi suami. Itulah yang seringkali kita dengar daripada pengguna produk ‘Harum Malam’. Apakah sebenarnya ‘Harum Malam’? Harum Malam merupakan suplemen dalaman mewangikan tubuh sepanjang masa dalam masa yang singkat. Ia juga berfungsi sebagai perapat semulajadi dan membantu menyihatkan dan mencegah bau badan di samping mencegah masalah dalaman, member tenaga dan menambahkan stamina untuk aktiviti harian.

Harum Malam adalah ramuan khas dalam bentuk jus khususnya untuk para wanita dan anak-anak dara yang mengalami masalah bau badan yang tidak dapat diselesaikan dengan wangi-wangian ataupun mandian. Harum Malam mengandungi ekstrak semulajadi daripada herba seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata dan pueraria mirifica yang dapat mengatasi bau badan kurang enak daripada tubuh.

Harum Malam sesuai digunakan oleh golongan wanita terutamanya wanita yang sudah berkahwin. Harum Malam member khasiat yang pelbagai kepada penggunanya. Selain membantu menyelesaikan masalah bau badan, ianya juga membantu menyegarkan dan menyihatkan badan serta mencantikkan seri wajah. Harum Malam juga berperanan melegakan panas di dalam badan, menegangkan payudara dan memulihkan ketegangan otot wanita. Istimewanya produk ini, penggunaan berterusan boleh mengurangkan kedutan pada kulit wajah dan menganjalkan kulit supaya sentiasa gebu dan montok.

Sangat mudah penggunaannya. Hanya perlu minum satu sudu besar sebelum sarapan pagi dan satu sudu besar sebelum tidur malam. Rasanya akan lebih sedap jika disimpan di dalam peti sejuk. Pengguna tidak perlu risau lagi, produk ini juga mendapat pengiktirafan daripada JAKIM dan terbukti diakui halal dan selamat digunakan.


Tuntasnya, kebanyakan orang sering mengalami masalah bau badan. Oleh itu, ‘Harum Malam’ adalah penyelesaian yang efektif berkos rendah yang sesuai digunakan oleh pelbagai peringkat umur. Jika diamalkan berterusan, produk ini member kesan yang lebih hebat dan juga memberi efek semulajadi sebagai perapat untuk mengembalikan keintiman rumah tangga.


Dapatkan Segera !!

1 Botol RM 30
Pos Semenanjung RM5 Dan Sabah/Serawak RM8

Hot Promotion !!!

3 Botol RM 90 / RM95 SS
Pos Semenanjung Percuma serta Sabah/Sarawak Percuma 



Sms/Whatsapp :  017- 6444 633/ 014- 5444 383

PM Harum Malam Wanita untuk rahsia badan lebih wangi , suami lebih sayang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan