Rabu, 15 Januari 2014

Harum Malam Mampu Menghilangkan Bau Badan

Masalah bau badan seringkali menjadi masalah yang ketara bagi semua orang. Namun begitu, testimoni daripada orang ramai telah member kesan yang positif terhadap produk ‘Harum Malam’. Namun begitu, bagi mereka yang tidak tahu, apakah itu produk ‘Harum Malam’ ?
Masalah bau badan seringkali menjadi masalah yang ketara bagi semua orang. Namun begitu, testimoni daripada orang ramai telah member kesan yang positif terhadap produk ‘Harum Malam’. Namun begitu, bagi mereka yang tidak tahu, apakah itu produk ‘Harum Malam’ ?
‘Harum Malam’ ialah ramuan khas untuk menyelesaikan masalah bau badan dan keintiman para wanita. Kegunaan utama suplemen ini adalah untuk menyelesaikan masalah dalaman. ‘Harum Malam’ berkesan untuk para wanita yang menghadapi masalah bau badan dan yang paling istimewanya produk ini, ia juga berperanan merapatkan organ intim wanita dan juga mengandungi banyak khasiat-khasiat lain.
‘Harum Malam’ didatangi dalam bentuk jus yang mengandungi ekstrak ros, ekstrak sireh, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, strawberi, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata dan senna yang mempunyai pelbagai khasiat untuk kesihatan dalaman dan juga luaran. Produk ini sesuai digunakan oleh wanita yang sudah berkahwin, anak dara yang ingin menjaga kesihatan badan, wanita yang sedang berpantang, ibu yang menyusukan bayi dan juga wanita berumur 50 tahun keatas.
Kesan penggunaan berterusan produk ini akan menyebabkan badan menjadi wangi secara semulajadi. Ianya juga dapat menyelesaikan masalah dalaman, memberi tenaga dan menambahkan stamina untuk melakukan aktiviti seharian. Hanya perlu diminum 2 kali sehari diatas sudu besar dan kesannya akan dirasai dalam tempoh masa yang singkat.
Apakah kelebihan ‘Harum Malam’? ‘Harum Malam’ sangat berkesan meningkatkan keinginan serta mempercepatkan rangsangan seksual untuk wanita. Ia juga berfungsi sebagai tenaga tambahan dan boleh mengatasi masalah vagina kering. Selain itu, ia juga boleh membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina di samping membunuh bacteria dalam saluran kencing serta meningkatkan imunisasi badan dalam mengekalkan kestabilan hormone. Kesan luaran pula, ‘Harum Malam’ turut membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan.
Secara keseluruhannya, ‘Harum Malam’ membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Ianya dapat mencegah masalah dalaman wanita, member tenaga dan menambahkan stamina untuk aktiviti seharian. ‘Harum Malam’ jelas terbukti menyelesaikan masalah dalam dan luaran kaum wanita.


Dapatkan Segera !!

1 Botol RM 30
Pos Semenanjung RM5 Dan Sabah/Serawak RM8

Hot Promotion !!!

3 Botol RM 90 / RM95 SS
Pos Semenanjung Percuma serta Sabah/Sarawak Percuma 



Sms/Whatsapp :  017- 6444 633/ 014- 5444 383

PM Harum Malam Wanita untuk rahsia badan lebih wangi , suami lebih sayang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan